check Doprava zdarma od 2 449,00 Kč
check Vrácení do 14 dnů
check Zaplatit za 30 dní
check Oblast velkoobchodu - B2B
ID: 2744136

RFX Pro nožní brzdová páka černo-červená Honda CRFX 450 - FXRB1060199RD

1 916,70 Kč včetně DPH

Zadní brzdová páka RFX Pro ST (černá/červená) - Honda CRFX450

Výrobce:
RFX
Kód výrobce:
FXRB1060199RD
Obecný popis
  • Brzdové pedály RFX Pro Series byly navrženy a testovány podle nejvyšších standardů.
  •  
  • Brzdové pedály řady Pro jsou vyrobeny z hliníku 7075-T6 a mají kovanou hřídel OEM, hladká povrchová úprava hřídele pomáhá snižovat opotřebení spojené s pruhovanou konstrukcí.
  •  
  • Pružné hroty řady Pro Series jsou vyrobeny z CNC obráběného hliníkového předlitku a jsou vybaveny pružinovým otočným hrotem, který se při nárazu, například ve vyjeté koleji, otáčí a snižuje tak poškození. Hrot má také ocelové zuby, které pomáhají při záběru v blátivých podmínkách.
  •  
  • Flexibilní hroty řady Pro mají na otočném hrotu také zarážku, která zastaví hrot při 90 stupních otáčení, čímž se zabrání poškození, ke kterému může dojít při otáčení hrotu pod krytem spojky.
  •  
  • Brzdové pedály řady Pro jsou také vybaveny brzdovým lankem, které pomáhá zabránit ohnutí hřídele pedálu při nárazu.
  • Vlastnosti: - brzdový pedál je vybaven speciálními brzdovými šrouby, které jsou součástí brzdového systému:
  •  
  • Nová pevná špička vyrobená z předlitku 7075-T6 se zjednodušeným tvarem.
  • Nové dvoupolohové nastavení špičky.
  • Nová volitelná verze hrotu s tvrdým eloxem dostupná pro současné modely.
  • Nová brzdová hadice s nastavitelnou svorkou.
  • Nová černě eloxovaná hřídel zabraňuje korozi a snižuje opotřebení.
  • Náhradní zuby z nerezové oceli pro lepší přilnavost.
  • U vybraných modelů dodáváno kompletně s ložisky a pouzdry.
  • Laserem vyleptané logo.
  •  
  •  
  • Návod k montáži:
  •  
  • Začněte tím, že si všimnete výšky špičky pedálu ve vztahu k opěrce nohou.
  • Odstraňte R-svorku nebo kolík ze zadní části brzdového šroubu umístěného za rámem.
  • Odstraňte otočný šroub upevňující pedál k rámu.
  • Odpojte vratnou pružinu od pedálu a nechte ji viset.
  • Otočte pedál směrem ven, čímž odhalíte čep v zadní části spojovacího článku pedálu.
  • Odstraňte čep a pojistný kolík a vyjměte zadní brzdový pedál.
  • Vyčistěte olejová těsnění ze starého pedálu a znovu je namontujte do nového pedálu.
  • Všechny díly očistěte víceúčelovým mazivem, například MPPL Maxima, a připravte je k opětovné montáži.
  • Znovu namontujte brzdový článek, pojistný kolík a závlačku.
  • Znovu namontujte vratnou pružinu.
  • Naneste voděodolné mazivo maxima na otočný šroub, zarovnejte otvor pro šroub a šroub znovu namontujte.
  • Utáhněte otočný šroub požadovaným utahovacím momentem podle návodu k obsluze.
  • Znovu namontujte svorku R/dělicí kolík na zadní stranu otočného šroubu.
  • Po namontování pedálu nastavte výšku pedálu do správné polohy a volnou vůli povolením matice nad spojovacím prvkem a otočením pístního šroubu dovnitř nebo ven podle potřeby.
  • Nyní namontujte brzdovou hadici.
  • Japonské modely - Demontujte matici a podložku spodního uložení motoru, starou podložku nahraďte novou, která je připevněna k brzdové hadici.
  • Modely KTM - Odstraňte novou podložku, která je připevněna k brzdové hadici, odložte ji stranou, protože u modelu KTM není nutná, obtočte lanko kolem spodního držáku motoru a umístěte jej dovnitř kompresního šroubení.
  • Nastavte správné napnutí brzdového vedení a ujistěte se, že brzdový pedál zasahuje směrem dolů.
  • Utáhněte šroubení kleštěmi a zastřihněte přebytečné lanko.