Crash pad RENNER Yamaha FZ6/S (04-)
1 506,86 Kč včetně DPH
Crash pad RENNER Yamaha FZ6/S (04-)
- Crash pads jsou kluzáky, které při pádu chrání kapotáž, motor a další části motocyklu. Jsou vyrobeny ze speciálního technického plastu, který pohlcuje energii nárazu a brzdí klouzající motocykl.
- Crashpady RENNER jsou vyráběny na CNC (číslicově řízených) strojích, což zajišťuje velmi dobrou kvalitu a přesnost povrchu. Nabízíme sady připravené k montáži na motocykl bez nutnosti dodatečných úchytů a šroubů.
- Sada se skládá ze dvou kluzáků (vyrobených z plastu), držáků z hliníkové slitiny, eloxovaných pro ochranu proti korozi a zabarvených, a upevňovacích šroubů. Jezdce jsou v černé barvě a držáky ve stříbrné barvě (přírodní hliník).
- Pevnost šroubů a závitů je zvolena tak, aby nedošlo k ulomení závitů nebo k ohnutí rámu na motocyklu v případě nadměrného namáhání způsobeného například zachycením posuvného motocyklu o obrubník. Šroub se ohne nebo zlomí, pokud dojde k nadměrnému ohybu kluzáku. I když se kluzák ulomí, jeho základní úloha je splněna, protože odvádí velkou část energie při nárazu motocyklu na asfalt.
- Montážní návod je součástí dodávky.
- Výrobce: Renner
- Výrobky Renner (dříve Zipser) jsou již našim zákazníkům poměrně dobře známé. Největší úspěch mají perfektně zpracované a snadno sestavitelné crashpady této společnosti. Výroba probíhá na numericky řízených obráběcích strojích, což výrobky Renner na první pohled odlišuje od výrobků jiných výrobců.
- Všechny sady jsou dodávány s jasným návodem k montáži a jsou zabaleny v estetické a praktické krabici.
- Ke všem sadám jsou k dispozici také náhradní díly.
- Země původu - Polsko.
Kluzáky chránící kapotáž, motor a další části motocyklu při pádu. Jsou vyrobeny ze speciálního technického plastu, který pohlcuje energii nárazu a brzdí klouzající motocykl. Výroba na CNC (počítačem číslicově řízených) strojích zajišťuje velmi dobrou kvalitu a přesnost povrchu. Nabízíme sady připravené k montáži na motocykl bez nutnosti dalších úchytů a šroubů.
Sada se skládá ze dvou hrotů (plastových), úchytů z hliníkové slitiny, eloxovaných pro ochranu proti korozi a barevných, a montážních šroubů. Koncovky jsou v černé barvě, držáky ve stříbrné (přírodní hliník).
Síla šroubu a závitu je zvolena tak, aby nedošlo k přetržení závitu nebo ohnutí rámu na motocyklu v případě nadměrného namáhání způsobeného například přejetím motocyklu přes obrubník apod. Šroub se ohne nebo zlomí, pokud dojde k nadměrnému působení ohybové síly na jezdce. I když se jezdec zlomí, jeho základní úloha je splněna, protože odvádí velkou část energie při nárazu motocyklu na asfalt.